poniedziałek, 27 marca 2017



  Blog niniejszy jest kontynuacją mojego wcześniejszego bloga który zakończył działalność jakiś czas temu.
Wraz z ewolucją kolekcji konieczne było prezentowanie nowego wizerunku figur i to zadanie mnie trochę przerosło. Podczas prac mających na celu ukazanie obecnego stanu kolekcji na starym blogu, doszedłem do wniosku iż zwyczajnie prościej, będzie rozpocząć wszystko od nowa.
W nowej formie prezentacji kolekcji, postanowiłem zrezygnować z podawania informacji historycznych oraz informacji na temat umundurowania i oporządzenia. Jedyne historyczne odniesienia na nowym blogu będą zawierać się w zdjęciach archiwalnych, będących zdjęciami referencyjnymi dla powstawania sylwetek figur, które będę prezentował. Z racji tego, postanowiłem w niniejszym blogu, prezentować również zdjęcia archiwalne z mojej prywatnej kolekcji nie będące w związku z moimi figurami. Sylwetki żołnierzy, prezentowane przez figury, powstały w oparciu o zdjęcia archiwalne ale nie są (w większości|) dokładnymi kopiami żołnierzy ze zdjęć. Zdjęcia archiwalne były jedynie inspiracją i wsparciem merytorycznym w kwestiach mundurowych.

Życzę wszystkim przyjemnego oglądania.

Grzegorz "Jurgen" Borecki.